كلوي

Chloe

Today Chloé begins a new chapter in its history. A unique floral composition that plunges into an infusion of white roses. After Chloé Eau de Parfum, l’Eau de Chloé and Roses de Chloé, a delicate new scent is born: Chloé Eau de Toilette. For Chloé Eau de Toilette, delicateness is the hallmark of elegance. From the very first notes, its freshness makes it different. As with every variation of this iconic signature, it all comes down to the rose. Only this time it reveals a new facet, lighter and softer than ever. ... المزيد من المعلومات
N/A
تفاصيل المنتج

6-2 أيام عمل غير متوفر

332215
تفاصيل المنتج

Today Chloé begins a new chapter in its history. A unique floral composition that plunges into an infusion of white roses. After Chloé Eau de Parfum, l’Eau de Chloé and Roses de Chloé, a delicate new scent is born: Chloé Eau de Toilette. For Chloé Eau de Toilette, delicateness is the hallmark of elegance. From the very first notes, its freshness makes it different. As with every variation of this iconic signature, it all comes down to the rose. Only this time it reveals a new facet, lighter and softer than ever.

تفاصيل المنتج

Today Chloé begins a new chapter in its history. A unique floral composition that plunges into an infusion of white roses. After Chloé Eau de Parfum, l’Eau de Chloé and Roses de Chloé, a delicate new scent is born: Chloé Eau de Toilette. For Chloé Eau de Toilette, delicateness is the hallmark of elegance. From the very first notes, its freshness makes it different. As with every variation of this iconic signature, it all comes down to the rose. Only this time it reveals a new facet, lighter and softer than ever.

المكونات
alcohol denat, parfum/fragrance, aqua/water/eau, ethylhexyl methoxycinnamate, linalool, hydroxycitronellal, benzyl benzoate, citral, citronellol, geraniol, bht, propylene glycol, benzyl alcohol, farnesol, acrylates/octylacrylamide copolymer, hydrolyzed jojoba esters, fd&c red no.4 (ci 14700), fd&c yellow no.5 (ci 19140), d&c red no.33 (ci 17200).

مراجعة آراء وتعليقات العملاء

رمز الأناقة الأنثوية الراقية دون مجهود، أسسها المصمم الباريسي غابي أغيون لتكون رمزًا للجمال الداكن الممتزج بروحٍ بوهيمية. تستند الهوية التجارية لعلامة كلوي إلى الفلسفة الخاصة بالعلامة والتي بنيت على خمس قيم أساسية هي: الأنوثة والحداثة والروح الحرة والرقي والأناقة دون مجهود. تكمن قوة المرأة العصرية، كما هو الحال بالنسبة للعلامات التجارية الحديثة، في القدرة على تعريف الذات والتفرّد: أي تحديد القيم الخاصة بالشخص وأذواقه ورغباته.